Перший Янгол

Где ангелы, где нежные мои… ?
Вы так давно ко мне не приходили…
А помню, как с утра меня будили…
И с вами так лучисты были дни…

Венок плели вы белый из цветов,
С ладони хлебушком кормили малых птах…
Потом дремали в облачных лугах…
В тени небесных золотых садов…

Мне пели песни… краше не слыхала…
И улетая в ангельские дали…
На память перышки искристые давали…
Чтоб вас ждала и долго не скучала…

Где ангелы, где нежные мои… ?
Вы так давно ко мне не приходили…
А помню, как с утра меня будили…
И с вами так лучисты были дни…
Лариса Кузьминская
Матеріали: льон, бавовняне мереживо, шерсть 100%, штучні перлинки, наповнювач - гіпоалергенний холлофайбер. Зріст - близько 10 см.

9 коментарів:

  1. Ой, Віко, я спаршу аж розгубилася. Думала, що не туди потрапила.
    Гарне оновлення блогу.
    І Янгол! Ніжний та крихітний . Меньше долоні!!! Важко таких малюків шити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксанко! Захотілося світла)
      Мені дуже подобаються такі малюки, а робити те, що подобається, легко)

      Видалити
  2. я теж щось спочатку розгубилася :)
    Ангелик дуже гарний, як і годиться бути усім ангеликам ;) А який маленький!

    ВідповістиВидалити
  3. Ой! Точно, а куда я попала?))) Прям чистейшая ангельская белизна! Прям как я люблю)))) Ангелочек нежнейший! А волосы ты из чего делала? Очень красивые!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, девченки) Волосики - овечья шерсть, кудряшки) как-то выкладу МК, что я делаю с ними, чтоб были такими пушистыми)

      Видалити
  4. Дійсно, все по-новому і багато світла. Янголятко дуже ніжне і гарненьке!

    ВідповістиВидалити
  5. о.. і я одраху подумала, шо не туди потрапила)) та все туди ж))
    янгол надзвичайно милий та душевний!! ну дуже мені подобаються Твої текстильні творіння.. мають вони якийсь особливий шарм!!

    ВідповістиВидалити
  6. Нежненький ангелочек, особенно умилили бусинки на ручках и крылышках))) и перемены в блоге нравятся, такой простор;)

    ВідповістиВидалити