Случайности не существует - все на этом свете 
либо испытание, либо наказание,
 либо награда, либо предвестие.



Привіт-привіт усім!

Давненько я нічим не ділилася з вами, нічого не показувала. Зламався ноут((( Сподіваюсь, що інформацію, що на ньому зберігалася, все ж вдасться відновити. Взагалі цей рік особливий для мене, на жаль, в негативному сенсі. Почався з великого горя, так біда не полишає й досі. Не вдаватимусь у подробиці, та нікому навіть маленької й частки не побажаю відчути. Хм, зате тепер я знаю точно - я сильна (гірко посміхаюся). Знаєте, смерть приходить не із старістю, а із спустошенням, тоді, коли вмирає радість, народжується печаль, коли вмирає щастя і народжується туга... А я так не хочу. У мене прекрасний чоловік і у нас чудовий синочок. І я кажу "спасибі" за те, що дихаю і слідую своїм мріям, за світ, у якому живу, за тих людей, що люблю... А ще незабаром до мене прилетить птаха, птаха щастя й радості. Я обов'язково вам її покажу)

На днях купимо новий ноут, тож нарешті зможу ділитися з вами результатами своїх роздумів та емоцій, тобто новими лялечками) Сподіваюсь, вам сподобається) Мені дуже-предуже приємно, що у мене з'являються нові читачі. Дякую усім - і старим друзям, і новим)
А ще хочу взяти участь у СП броші, що проводитиме Наташа .

Старт - 4 серпня. Приєднуйтесь, разом цікавіше)

Дякую, що ви у мене є!
Завжди вам рада!


14 коментарів:

  1. Вика, привет!!! Я уж тебя потеряла))) Не грусти, ты такая светлая, что все у тебя будет хорошо-хорошо!!! Затискай сыночка, заройся носом в его макушку и увидишь, что птица счастья уже вас своими крыльями накрыла)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. НЕ знаю, как переведет переводчик мои слова, надеюсь, что все корректно))))

      Видалити
    2. Спасибо, моя хорошая!) Я русским владею в совершенстве, переводчика не нужно)

      Видалити
  2. Вика, светлый человечек, привет)
    Я тебя потеряла уже, постарайся не грустить, сложно это желать, но я все-таки попробую, все у тебя будет хорошо, у тебя есть сынок, муж, семья это самое главное счастье.
    Желаю тебе, чтобы птицы счастья прилетели и навсегда остались с тобой.

    ВідповістиВидалити
  3. Вика, бывают грустные моменты.. Но белая полоса вот-вот уже рядом и заявит о себе! Пусть для вашей семьи весь оставшийся год будет добрым и счастливым! Все будет хорошо!

    ВідповістиВидалити
  4. Віка, Ти як завжди, молодчинка! Ясна зірочка в блогосвіті! Носій доброти і душевного тепла! Все у Тебе буде пречудово!

    ВідповістиВидалити
  5. Радію позитивним висновкам :) Неприємності і негаразди тільки закаляють нас. Нехай поломка ноута буде останнім лихом :) Чекатиму пташку щастя

    ВідповістиВидалити
  6. Бажаю, щоб все частіше не доводилось відчувати себе сильною... І нехай туга і сум оминають...
    Щастя і багато радості в серце! Здоров'я тобі і твоім рідним!!!
    Будемо чекати з Натхненням і новими роботами... :)

    ВідповістиВидалити
  7. Спасибі, мої хороші!!! Для мене це дуже цінно.

    ВідповістиВидалити
  8. Вікуль, все в тебе буде добре! На жаль, така доля - щось ми від неї отримуємо у дарунок, а щось вона у нас забирає..

    ВідповістиВидалити
  9. Вікочко, із нетерпінням чекаю на твої нові лялечки. Мені завжди цікаво читати усі твої дописи, цікаві твої думки та роботи. Натхнення тобі, оптимізму та щастя, сонечко!

    ВідповістиВидалити