Естафета з 3х питань не оминула і мене ) А передала мені їх чарівна львів'янка Валентинка (ще з самого початку захоплююсь її творчістю, зокрема, витинанками, вони вражають). Отже:

1. Хто Ви за професією, чи ким працюєте?? Як це поєднується і як сприймають Вашу творчість на роботі??
На даний момент я - мама і знаходжуся в декретній відпустці. До цього я працювала на досить серйозній посаді керівника відділу в одній великій фінансовій установі. На той момент рукоділлям і творчістю я абсолютно не цікавилася, оскільки в мене була дуже цікава робота, по кар'єрних східцях я підійнялася досить високо й вільного часу, щоб навіть тільки подумати про щось інше, окрім роботи, не було. За професією, я в загальному скажу, я - фінансовий аналітик в сфері фінансових ризиків.

2. Чи творите Ви для себе?? З самого початку процесу задумуючи цю річ для себе.
Я не можу сказати, що я роблю для себе, хоч і не можу сказати, що зразу створюється для інших. Я просто творю, мене захоплює сам процес. Зазвичай, робота має нових власників, щойно закінчена. А в мене й насправді нема нічого з того, що я робила (ого, оце я тільки задумалася про це). Я все собі планую знайти трішки вільного часу і зробити таку чудо-скриньку як у Людочки .

3. Як Ви бачите себе та своє хоббі років так через 15-20??
Хм, цікаве запитання) Одразу пригадалася школа й твір з ідентичною назвою, от тільки, правда, я зовсім не пам"ятаю, що я тоді писала))) Я не хочу та й не люблю робити прогнози, тим паче такі довгострокові, хоча на даний момент, я хочу, щоб моє хоббі переросло в мою власну справу, хоча мені до цього ще йти і йти...

Не ображайтеся на мене, але я не хочу передавати далі естафету, та й не люблю таких масових епідемій, а ця гра може бути безкінечною. Проте я дуже вдячна за проявлену увагу до мене й того, чим я займаюсь.



6 коментарів:

  1. не ображаюся :))))
    нехай через 15-20 років так і буде, як тепер хочеться! ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Я також не дуже люблю ці масові епідеії, і часто не передаю їх далі)
    Цікаво було почитати! Я також бажаю, шоб хоббі переросло в прибуткову і цікаву справу, яка стала б роботою мрії)

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую))) дуже приємно, що тобі цікаво про мене)

    ВідповістиВидалити
  4. Віка, дякую за відвертість! Було цікаво почитати про Тебе.
    Я теж була на посаді, але народження діток мене змінило. Тепер я творча особистість та фотограф :-)
    Подивись, яка Ти зараз стала. Всю свою витонченість і душевність втілила у свої "створенісерцем" прекрасні творіння!!! Декрет відкриває у нас скриті і сплячі таланти :-) А блог дає можливість проявити себе!

    На рахунок масових епідемій, це Ти класно сказала. Мені лиш вчора передали нагороду, тепер я змушена виділяти благодарствєнний пост і передавати її аж 8 чол. Я в розгубленні. А людина ж від щирого серця.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) На рахунок нагород розумію - і образити не хочеться, і часу з тим гратися нема. Я коли оновлювала блог, то всі мої нагородки зникли, я спочатку хотіла їх всіх відновити, але то залишилось лиш бажанням) Найкращою нагородою є для мене спілкування у блозі) Якось так)

      Видалити
    2. Так, Ти права! Увага до публікацій, вдумливі та привітні коментарі.
      Взаємне ходіння в гості! І віртуальна дружба! Це класно!

      Видалити