Між іншим

В мене зараз дуже насичений період, але, на жаль, не дуже пов'язаний з рукоділлям, хоча я й намагаюсь щодня приділити трішки часу для своїх витворялочок)))
Ну а тим часом моя лялька Панна увійшла до ТОПу кращих робіт блогу "Завдання для душі" . Дуже приємно, що мою роботу відмітили й у мене з'явились нові ПЧілочки)
А ще мені знов прислали порцелянову ляльку ( Людочка, можливо я й почну їх колекціонувати:)). В планах нове вбрання для цієї шикарної пані, поки в планах)

Ось така вона порцелянова героїня відомої казки
Цікаво, а цей напис додає цінності ?;)




2 коментарі:

  1. Ну вот! Я же говорила! Куклы если в доме появляются, то непременно собираются в коллекции)))
    Буду с нетерпением ждать новых кукляшек ;-) Они у тебя получается ни с кем не сравнимые!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Точно, раз уж куколки начались, то уже это вряд ли прекратится)))

      Видалити